piątek, 28 grudnia 2012

~PROLOG~


                      Znowu ja. Wszędzie ja. Tak to jest, gdy jest się gwiazdą szkoły a jednocześnie córką prezesa sieci prestiżowych centrów handlowych w całej Kalifornii. Tak, to cała  -  Juliette Amorelli. Jako osiemnastoletnia uczennica ostatniej klasy liceum Renaissance Arts Academy w Los Angeles. Jestem kapitanem szkolnej drużyny Cheerleaderek, do tego od siódmego roku życia trenuję balet. Mieszkam razem z tatą i naszą gosposią na obrzeżach miasta. Bardzo dobrze nam się powodzi, niczego nie brakuje. Cud, miód i malina, jak to mówią. Szkoda tylko, że to nie jestem prawdziwa ja.  Nie mam pojęcia skąd znalazłam w sobie tyle siły, żeby udawać przez tyle lat kogoś kim nie jestem.
                Dwulicowa, zakłamana, ale jednocześnie zagubiona dziewczyna. Bo taka jestem naprawdę.


~*~
No to mamy prolog. Krótko i zwięźle.

Postanowiłam założyć nowego bloga (wyjaśnienia na faulty-heart).
Nie mam zaplanowane kompletnie nic... Mam zamiar chociaż raz pisać bloga... spontanicznie. O. Miejmy nadzieję, że mi się uda.

Planowałam powrócić w Nowym Roku, jednakże nie jestem pewna, to by dobry pomysł, więc witam wcześniej.

Kolejny w przyszły weekend!:)
Buziaki!:*

PS: Dziękuuuję za pomoc jeżeli chodzi o wygląd blogaaa jedynej i niezastąpionej ANŻELI z bloga ma-dependance , którego oczywiście serdecznie polecam!:) 

6 komentarzy:

  1. Tak jak ci wspomniałam już na gg, nie przepadam za Seleną jednak prolog mnie zaciekawił, nie jest za długi ale to chyba dobrze bo takie powinny prologi być. Bardzo ładny szablon, od razu na niego zwróciłam uwagę ♥ Też prowadzę bloga spontanicznie i powiem ci że nic dobrego z tego nie wychodzi, jednak to twoja decyzja :) Mam nadzieję że czas szybko minie już na kolejny weekend, niecierpliwe czekam na NN i jeśli mogłabyś, to możesz mnie informować o rozdziałach na gg, z góry dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku, tak jak myślałam blog będzie super. Ta historia już przemawia do mnie oczywiście w pozytywnym sensie. Jestem bardzo ciekawa jaka będzie fabuła tego opowiadania, bo na razie zapowiada się super. Jestem również ciekawa tego czy Justin w tym opowiadaniu będzie sławny czy nie. A no i informuj mnie o rozdziałach na gg ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już mi sie podoba ! Mam nadzieję, że będzie jeszcze lepsze od poprzedniego opowiadania ! <3 czekam na nn

    OdpowiedzUsuń
  4. Krótko i zwięźle, tak lubię. Jejku, jestem tak ciekawa co się będzie działo. Nie mogę nic sobie wyobrazić No trudno dzięki temu bardziej nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału , który mi trochę wyjaśni. No ja tam nie mam nic do Seleny. No w prawdzie nie przepadam za nią, ale z pewnością nie będzie mi wadzić w tym opowiadaniu, a szczególnie, że będzie pod innym nazwiskiem. No cóż jak zwykle świetnie piszesz, no ale to zawsze jest bez zmian. Nie pozostało mi nic innego jak życzyć ci kolejnego sukcesu tym razem z tym opowiadaniem :) Z niecierpliwością czekam na pierwszy <3

    [catching-feelings-now.blogspot.com]

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. jeest i proloog ;3
    fajniee, mi się podoba niby nic, a chce się wiedzieć więcej :#



    aleś mnie zawstydziła na koniec xDD

    OdpowiedzUsuń
  6. Niby krótko, ale już wiele odkrywa co do opisu bohaterki. Długość mnie nie rzekła, ale za to treść tak..więc czekam na kolejne rozdziały :D
    Linexe.

    OdpowiedzUsuń